Наукові зустрічі. Музей: говоримо про головне.

 

Восени 2020 року Літературно-меморіальний музей-квартира П.Г.Тичини в м. Києві та кафедра теорії та історії мистецтв Національної академії образотворчого мистецтва та архітектури організували онлайн-проект Наукові зустрічі. Музей: говоримо про головне.

2020 рік вніс величезні зміни до культурної та освітньої роботи в цілому світі. Не винятком стала і наша співпраця з Національної академії образотворчого мистецтва та архітектури, ми перейшли в онлайн формат.

Необхідною складовою навчального процесу є спілкування студентів з спеціалістами-практиками. Навіть найкорисніші теоретичні знання на практиці набувають різних відтінків. Часто випускник неготовий до зустрічі з ними. Музей: говоримо про головне – реальний досвід, нюанси, лайфхаки. Все це – предмет наукових зустрічей.

 

Бесіда перша: “Комплектування музейних зібрань, або Звідки музей бере свої скарби”. Основа будь-якого музею – його колекція. Наукове осмислення, шляхи пошуку, відбір профільних предметів – все те, що називається “концепція комплектування” та її особливості в ЛММК П.Г.Тичини в м. Києві – тема, котру висвітлює директорка музею поета Євгенія Слизюк.

 

Бесіда друга: “Мистецтво виставки”. Виставка – це багатогранний процес, що поєднує в собі і творче начало, і кропітку наукову працю, і точні операції обліку музейних предметів та, без сумнівів, експозиційні прийоми. Досвідом організації та проведення виставок у Літературно-меморіальному музеї-квартирі П. Г. Тичини в м. Києві ділиться головний зберігач фондів Сергій Прудивус.

 

Бесіда третя: “Практика спостереження за зміною стану збереження музейних предметів живопису та ведення відповідної документації”. Музейна справа – це, насамперед, збереження. Цей процес не обходиться без кваліфікованих рук реставраторів, котрі надають  предметам друге життя. З тонкощами збереження музейних предметів знайомить аспірант кафедри теорії та історії мистецтва НАОМА Агнета Шашкова.

Бесіда четверта: “Таємниці реклами”. Реклама необхідна для кожного продукту та послуги. Для нас ще не зовсім звично зустрічати рекламу у культурі, але вона є і активно розвивається. Музеї у своїй роботі використовують зовнішню, внутрішню та інтернет рекламу. Про те, що кожна наша публікація може бути рекламою ви дізнаєтесь у цьому відео.

Оставьте первый комментарий

Оставить отзыв

Ваш e-mail (не публикуется).


*